Poranek Partnerski - 10 lipca 2024

Print Drukuj

W lipcu w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (WUP) odbył się kolejny Poranek Partnerski. Tematem spotkania, przeprowadzonego w formie warsztatów, była „Efektywna współpraca międzyinstytucjonalna i koordynacja działań w obszarze LifeLong Learning". Uczestników przywitał Michał Kądziołka, Wicedyrektor WUP w Krakowie.

Poranek był kontynuacją warsztatów Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji (WZK) oraz Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU), które odbyły się w maju. Jego celem była próba identyfikacji opracowań (raportów, opinii), które mogłyby stanowić źródło różnego rodzaju informacji dla WZK. Po krótkim wprowadzeniu moderatorki i podsumowaniu poprzednich warsztatów, pracowano w grupach.

Pracę kontynuowano w oparciu o uproszczony model koordynacji działań w obszarze uczenia się przez całe życie uwzględniający trzy poziomy: merytoryczny, administracyjny i decyzyjny (strategiczny). Podczas Poranka skupiono się głównie na zidentyfikowaniu i przypisaniu poziomu istotności do opracowań, którymi dysponują różne instytucje województwa. Efekty i wnioski wypracowane w grupach, przedstawiono na forum.

&imagePreview=1

Na zdjęciu od prawej strony Michał Kądziołka – Wicedyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy (WUP) w Krakowie oraz Edyta Klimowska-Bobula, Kierowniczka Zespołu Uczenia się Dorosłych WUP w Krakowie.

&imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1 &imagePreview=1
Informacje o publikacji dokumentu


Działanie finansowane z projektu „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych" realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności – Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki", inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie".