Zmiana sposobu rejestracji. - Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
JESTEŚ OSOBĄ BEZROBOTNĄ LUB BIERNĄ ZAWODOWO | ![]() |

od 1 czerwca 2025 wejdzie w życie ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia
Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01.06.2025 Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, iż z dniem 1 czerwca 2025r. wejdzie w życie...

Nabór wniosków o przyznanie środków z Rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Pracodawco ! Skorzystaj z dofinansowania
Informacja o zamknięciu naboru o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z EFS+
&imagePreview=1 Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że z dniem 20.05.2025 r. zamyka nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowanych ze środków ze środków EFS Plus „Droga do aktywności zawodowej” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla...
Informacja o zamknięciu naboru o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z FP
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że z dniem 20.05.2025 r. zamyka nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowanych ze środków Funduszu Pracy. Wnioski złożone po 19.05.2025 r. nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Informacja dot. bonu na zasiedlenie
Projekt „Droga do aktywności zawodowej” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze Europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.1 – Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy – projekty PUP,...
od godz. 7.30 do godz. 14:00 w pokoju nr 13.
Dotyczy to również osób umówionych do rejestracji przez portal praca.gov.pl oraz osób powracających celem doniesienia dokumentów.
Kompletnie wypełnij wymaganą ankietę i oświadczenie z danymi (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów (Koniecznie w obecności pracownika PUP podczas składania dokumentów!!!)
- Załącz oryginały dokumentów niezbędnych do rejestracji, zgodnie z wykazem wymaganych dokumentów.
- Podejdź (z dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości) do wyznaczonego punktu celem złożenia dokumentów – dokumenty należy złożyć w nie zaklejonej kopercie.
- Decyzję i dokumenty z rejestracji otrzymasz pocztą (ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
Informujemy, że osoby które nie dysponują podpisem elektronicznym, profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu. Więcej informacji na temat profilu zaufanego https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Urzędnicy pracować będą w dotychczasowych godzinach, dlatego do 15.30 będzie można załatwić sprawę telefonicznie, bądź przy pomocy poczty elektronicznej.