Aktualności

Sprawdź wyniki ankiet Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie

Sprawdź wyniki ankiet Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie

 

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie. Podsumowanie ankiet: Ocena Jakości obsługi klientów.

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie. Podsumowanie ankiet: Ocena Jakości obsługi klientów. 2. Status w urzędzie pracy: bezrobotny/poszukujący pracy - 84%, pracodawca - 10%, inny - 6%
3. Załatwiana sprawa w urzędzie pracy: uzyskanie informacji - 29, zgłoszenie się w celu rejestracji - 30, zgłoszeniem się w celu aktywizacji zawodowej - 63, zgłoszeniem się w celu uzyskania porady doradcy zawodowego - 34, uzyskaniem finansowej formy wsparcia bezrobotnego/poszukującego pracy - 86, uzyskaniem finansowej formy wsparcia dla pracodawcy - 18, zgłoszeniem wolnego miejsca pracy - 4, inna - 8 4. Czy sprawa została załatwiona zgodnie z Pana/Pani oczekiwaniami?: Tak - 91%, Nie - 9%.
5. Czy napotkał/napotkała Pan/Pani trudności podczas załatwiania sprawy w urzędzie?: Tak - 10%, Nie - 90%
6. Jaka jest Pana/Pani ocena pracownika rozpatrującego sprawę?: bardzo dobra - 84%, dobra - 7%, przeciętna - 2%, zła - 4%, inna - 2%, brak odpowiedzi - 1%.
7. Jaka jest Pana/Pani ocena szybkości i sprawności załatwienia sprawy?: bardzo dobra - 73%, dobra - 18%, przeciętna - 3%, zła - 3%, inna - 2%, brak odpowiedzi - 1%. 8. Czy napotkał/napotkała Pan/Pani trudności podczas załatwiania sprawy w urzędzie:
Kompetencje i fachowość pracowników: bardzo dobra - 84%, dobra - 8%, przeciętna - 2%, zła - 5%, brak odpowiedzi - 1%.
Kultura osobista pracowników: bardzo dobra - 86%, dobra - 4%, przeciętna - 3%, zła - 5%, brak odpowiedzi - 2%.
Terminowość załatwienia sprawy: bardzo dobra - 84%, dobra - 7%,  przeciętna - 3%, zła - 4%, brak odpowiedzi - 2%
Informacje o publikacji dokumentu